KTM 450 RALLY REPLICA 2023
Účelně navržený stroj KTM 450 RALLY REPLICA 2023 je připraven účastnit se těch nejnáročnějších víceetapových cross-country závodů na světě. Motocykl KTM 450 RALLY REPLICA 2023 – který má za sebou četná vítězství v závodech rally a který pomáhali utvářet samotní tovární jezdci KTM, kteří žijí proto, aby vítězili – zůstává tím nejvíce READY TO RACE rallyovým strojem na trhu.
- Limitovaná edice [70 kusů]
- Vysoce výkonný motor o objemu 450 cm3 se vstřikováním paliva
- Závodní podvozek vyladěný továrními jezdci
- Vidlice WP XACT PRO 48 mm s uzavřenou patronou [Cone Valve]
- Plně nastavitelný tlumič WP XACT PRO
- Prémiový výfuk Akrapovič
MOTOR A VÝFUK
Z hlediska rychlosti a agility při jízdě v terénu jsou podstatné nízká hmotnost a vysoký výkon, ale v extrémním prostředí rallye a závodění v poušti záleží i na odolnosti a spolehlivosti. Nová pohonná jednotka proto spojuje závodní výkon s mimořádnou spolehlivostí.
PODVOZEK
Vzhledem k rychlostem, požadavkům a dynamice při závodech v nejextrémnějších terénních závodech světa na dlouhé vzdálenosti musí podvozek tohoto stroje nabízet mnohem více než jen agilní ovládání. Musí si poradit s nepředvídatelnými okolnostmi, musí mít kapacitu pro dostatečné množství paliva, nástrojů, vody a vybavení, aby při závodech v terénu na dlouhé vzdálenosti obstál.
ERGONOMIE A KOMFORT
V tak extrémním sportu, jako je tento, si jezdec nemůže dovolit žádné kompromisy ve svobodě pohybu nebo ovládání motocyklu, a to v žádném typu terénu, se kterým se může setkat. Zadáním proto bylo vytvořit motocykl s výjimečně atletickým designem, který bude umožňoval obrovský rozsah pohybu za všech okolností, ale který zároveň bude dostatečně komfortní, aby se mohl jezdec soustředit na dlouhý závod.
MOTOR A VÝFUK
Z hlediska rychlosti a agility při jízdě v terénu jsou podstatné nízká hmotnost a vysoký výkon, ale v extrémním prostředí rallye a závodění v poušti záleží i na odolnosti a spolehlivosti. Nová pohonná jednotka proto spojuje závodní výkon s mimořádnou spolehlivostí.
PODVOZEK
Vzhledem k rychlostem, požadavkům a dynamice při závodech v nejextrémnějších terénních závodech světa na dlouhé vzdálenosti musí podvozek tohoto stroje nabízet mnohem více než jen agilní ovládání. Musí si poradit s nepředvídatelnými okolnostmi, musí mít kapacitu pro dostatečné množství paliva, nástrojů, vody a vybavení, aby při závodech v terénu na dlouhé vzdálenosti obstál.
ERGONOMIE A KOMFORT
V tak extrémním sportu, jako je tento, si jezdec nemůže dovolit žádné kompromisy ve svobodě pohybu nebo ovládání motocyklu, a to v žádném typu terénu, se kterým se může setkat. Zadáním proto bylo vytvořit motocykl s výjimečně atletickým designem, který bude umožňoval obrovský rozsah pohybu za všech okolností, ale který zároveň bude dostatečně komfortní, aby se mohl jezdec soustředit na dlouhý závod.
KAPOTÁŽ A GRAFIKA
Kapotáž modelu KTM 450 RALLY REPLICA proto jezdci nabízí maximální svobodu pohybu i v extrémních závodních situacích, dobrou ochranu proti větru a nižší turbulence kolem helmy tak, aby se jezdec mohl plně soustředit na jízdu v tempu. Komfortní posez a snadný přístup ke všem potřebným informacím a vybavení, aniž by bylo nutné odvracet pohled od trasy před sebou. Zásadní důležitost mělo snížení hmotnosti, zvýšení agility a zachování hmotnosti kolem středu motocyklu a co možná nejnižší těžiště.
Kapotáž modelu KTM 450 RALLY REPLICA proto jezdci nabízí maximální svobodu pohybu i v extrémních závodních situacích, dobrou ochranu proti větru a nižší turbulence kolem helmy tak, aby se jezdec mohl plně soustředit na jízdu v tempu. Komfortní posez a snadný přístup ke všem potřebným informacím a vybavení, aniž by bylo nutné odvracet pohled od trasy před sebou. Zásadní důležitost mělo snížení hmotnosti, zvýšení agility a zachování hmotnosti kolem středu motocyklu a co možná nejnižší těžiště.
Technické parametry
Motor | |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 449.3 cm³ |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
VRTÁNÍ | 95 mm |
ZDVIH | 63.4 mm |
STARTÉR | Elektrický startér |
MAZÁNÍ | Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
SPOJKA | Vícekotoučová mokrá spojka, hydraulicky spínaná |
EMS | Keihin EMS |
| |
PROVEDENÍ RÁMU | Chrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 305 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 300 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 300 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 240 mm |
ŘETĚZ | 5/8 x 1/4" |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 62.5 ° |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 312 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 960 mm |
SUCHÁ HMOTNOST | 139 kg |