2024 KTM 450 RALLY REPLICA

Účelně navržený stroj KTM 450 RALLY REPLICA 2023 je připraven účastnit se těch nejnáročnějších víceetapových cross-country závodů na světě. Motocykl KTM 450 RALLY REPLICA 2023 – který má za sebou četná vítězství v závodech rally a který pomáhali utvářet samotní tovární jezdci KTM, kteří žijí proto, aby vítězili – zůstává tím nejvíce READY TO RACE rallyovým strojem na trhu.

  • Limitovaná edice [70 kusů]
  • Vysoce výkonný motor o objemu 450 cm3 se vstřikováním paliva
  • Závodní podvozek vyladěný továrními jezdci
  • Vidlice WP XACT PRO 48 mm s uzavřenou patronou [Cone Valve]
  • Plně nastavitelný tlumič WP XACT PRO
  • Prémiový výfuk Akrapovič

MOTOR A VÝFUK

Z hlediska rychlosti a agility při jízdě v terénu jsou podstatné nízká hmotnost a vysoký výkon, ale v extrémním prostředí rallye a závodění v poušti záleží i na odolnosti a spolehlivosti. Nová pohonná jednotka proto spojuje závodní výkon s mimořádnou spolehlivostí.

PODVOZEK

Vzhledem k rychlostem, požadavkům a dynamice při závodech v nejextrémnějších terénních závodech světa na dlouhé vzdálenosti musí podvozek tohoto stroje nabízet mnohem více než jen agilní ovládání. Musí si poradit s nepředvídatelnými okolnostmi, musí mít kapacitu pro dostatečné množství paliva, nástrojů, vody a vybavení, aby při závodech v terénu na dlouhé vzdálenosti obstál.

ERGONOMIE A KOMFORT

V tak extrémním sportu, jako je tento, si jezdec nemůže dovolit žádné kompromisy ve svobodě pohybu nebo ovládání motocyklu, a to v žádném typu terénu, se kterým se může setkat. Zadáním proto bylo vytvořit motocykl s výjimečně atletickým designem, který bude umožňoval obrovský rozsah pohybu za všech okolností, ale který zároveň bude dostatečně komfortní, aby se mohl jezdec soustředit na dlouhý závod.

MOTOR A VÝFUK

Z hlediska rychlosti a agility při jízdě v terénu jsou podstatné nízká hmotnost a vysoký výkon, ale v extrémním prostředí rallye a závodění v poušti záleží i na odolnosti a spolehlivosti. Nová pohonná jednotka proto spojuje závodní výkon s mimořádnou spolehlivostí.

PODVOZEK

Vzhledem k rychlostem, požadavkům a dynamice při závodech v nejextrémnějších terénních závodech světa na dlouhé vzdálenosti musí podvozek tohoto stroje nabízet mnohem více než jen agilní ovládání. Musí si poradit s nepředvídatelnými okolnostmi, musí mít kapacitu pro dostatečné množství paliva, nástrojů, vody a vybavení, aby při závodech v terénu na dlouhé vzdálenosti obstál.

ERGONOMIE A KOMFORT

V tak extrémním sportu, jako je tento, si jezdec nemůže dovolit žádné kompromisy ve svobodě pohybu nebo ovládání motocyklu, a to v žádném typu terénu, se kterým se může setkat. Zadáním proto bylo vytvořit motocykl s výjimečně atletickým designem, který bude umožňoval obrovský rozsah pohybu za všech okolností, ale který zároveň bude dostatečně komfortní, aby se mohl jezdec soustředit na dlouhý závod.

KAPOTÁŽ A GRAFIKA

Kapotáž modelu KTM 450 RALLY REPLICA proto jezdci nabízí maximální svobodu pohybu i v extrémních závodních situacích, dobrou ochranu proti větru a nižší turbulence kolem helmy tak, aby se jezdec mohl plně soustředit na jízdu v tempu. Komfortní posez a snadný přístup ke všem potřebným informacím a vybavení, aniž by bylo nutné odvracet pohled od trasy před sebou. Zásadní důležitost mělo snížení hmotnosti, zvýšení agility a zachování hmotnosti kolem středu motocyklu a co možná nejnižší těžiště.

Kapotáž modelu KTM 450 RALLY REPLICA proto jezdci nabízí maximální svobodu pohybu i v extrémních závodních situacích, dobrou ochranu proti větru a nižší turbulence kolem helmy tak, aby se jezdec mohl plně soustředit na jízdu v tempu. Komfortní posez a snadný přístup ke všem potřebným informacím a vybavení, aniž by bylo nutné odvracet pohled od trasy před sebou. Zásadní důležitost mělo snížení hmotnosti, zvýšení agility a zachování hmotnosti kolem středu motocyklu a co možná nejnižší těžiště.

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM449.3 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ95 mm
ZDVIH63.4 mm
STARTÉRElektrický startér
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
PŘEVODOVKA6stupňová
CHLAZENÍKapalinové chlazení
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka, hydraulicky spínaná
EMSKeihin EMS


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)305 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
ŘETĚZ5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ62.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA312 mm
VÝŠKA SEDADLA960 mm
SUCHÁ HMOTNOST139 kg