FE 501

LIMITOVANÉ ENDURO

Nový FE 501 je rafinovaný nejpůsobivějším způsobem a je v něm umístěn nejsilnější motor řady Husqvarna enduro. Přesto, že mají velké vnitřní pohyblivé komponenty, vyrovnávací hřídel udržuje vibrace na minimu, takže si můžete vychutnat její zdánlivě neomezený výkon po celé hodiny. Přepínač výběru mapy je skvělou pomůckou pro jezdce a umožňuje vám změnit energetické charakteristiky tak, aby co nejlépe vyhovovaly jízdním podmínkám. Stejně jako u všech motocyklů Husqvarna i vysoce kvalitní povrchové úpravy a prvotřídní komponenty zajišťují, že nový FE 501 splňuje nejvyšší úroveň kvality a řemeslného zpracování.

MOTOR

Nejvýkonnější motor v řadě Husqvarna Motocykl FE, elektrárna 510,4 cm3, je vyspělejší než kdykoli předtím a váží pouze 29,4 kg. FE 501, který poskytuje kolosální výkon za všech podmínek, lze ovládat pomocí řady pokročilých elektronických pomůcek pro jezdce, jako je kontrola trakce, zatímco přepínač výběru mapy na řídítkách mění dodávku energie tak, aby vyhovovala úrovni terénu a dovedností.

HLAVA VÁLCE

Nová kompaktní konstrukce vedla k tomu, že hlava válce SOHC byla o 15 mm nižší a o 500 g lehčí. Tím se také posunul vačkový hřídel blíže k těžišti, čímž se zlepšila manipulace, zatímco kratší načasování ventilu zlepšuje výkonnost a citlivost spodního konce. Vylepšený povrch vačky a nová kolébková ramena ovládající čtyři lehké ventily jsou kratší, se 40 mm titanovými sacími ventily a 33 mm ocelovými výfukovými ventily. Optimalizovaná účinnost a spolehlivost rovněž zajišťují povlak DLC s nízkým třením na vahadle a kratší vedení řetězu s nízkým třením.

PÍST A VÁLEC

Vylepšení nastavení válce a pístu u FE 501 zaznamenala nárůst kompresního poměru z 11,7: 1 na 12,75: 1. Je to díky lehkému hliníkovému válci s otvorem 95 mm a novému lehkému pístu typu kované můstkové skříně Konig. To je dokonale přizpůsobeno spalovací komoře s vysokou kompresí. Další úspora hmotnosti spočívá v 10% lehčím pístním čepu. Tato kombinace produkuje velmi málo oscilační hmoty, což výrazně snižuje vibrace a zvyšuje pohodlí jezdce.

KANÁLKY

Klikové skříně jsou navrženy tak, aby umístily uspořádání hřídelí a vnitřky motoru v nejlepší možné poloze a soustředily hmotnosti pro lehký pocit při manipulaci. Procesy vysokotlakého lití pod tlakem mají za následek tenkou, ale spolehlivou tloušťku stěny a udržení hmotnosti na minimu.

301 699 Kč

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM510.9 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ95 mm
ZDVIH72 mm
STARTÉRElektrický startér
PŘEVODOVKA6stupňová
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Magura
EMSKeihin EMS
CO2 EMISSIONS84.0


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUCentrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s vazbou
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)300 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PŘEDNÍ BRZDAKotoučová brzda
ZADNÍ BRZDAKotoučová brzda
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY260 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY220 mm
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA360 mm
VÝŠKA SEDADLA950 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)9 l
SUCHÁ HMOTNOST108.4 kg
301 699 Kč