FE 450

PŘEDEFINOVÁNÍ HRANIC

FE 450 se vyznačuje špičkovým výkonem, technologií a standardem prémiových komponentů. Nový rám z molybdenu chromu je vynikajícím prvkem modelu 2020 a je odborně vytvořen tak, aby nabídl ideální kombinaci přesnosti a obratnosti při jízdě. Výkonný motor byl dále vylepšen a obsahuje uspořádání hřídelí, jejichž cílem je zlepšit centralizaci a manipulaci s hmotou. Se všemi vylepšeními na novém 450, spolu s inovativní elektronikou, WP odpružením a enduro specifickým zadním táhlem, nový FE 450 posune hranice postupu na zcela novou úroveň.

MOTOR

Při hmotnosti pouhých 29,2 kg není motor v motoru FE450 nejen lehký, ale také vybaven nejnovější dostupnou dostupnou technologií. Výsledkem je nepřekonatelný výkon, jízdní schopnost a spolehlivost ve své třídě. Kromě toho je motor speciálně vhodný pro jízdu enduro s elektrickým startem, šestistupňovou převodovkou s širokým poměrem a řadou elektronických pomůcek pro jezdce.

HLAVA VÁLCE

Kompaktnější, o 15 mm nižší a o 500 g lehčí, nová hlava válce s motorem o objemu 450 cm3 poskytuje zlepšený výkon na spodním konci a citlivost. Tato kompaktní konstrukce také umožňovala umístění vačkového hřídele blíže k těžišti, což výrazně zlepšilo manipulaci. Nový vačkový hřídel má také vylepšený povrch vačky s novými kolébkovými rameny. 40 mm titanové sací ventily, 33 mm ocelové výfukové ventily a potah DLC s nízkým třením na vahadle a kratší vedení řetězu s nízkým třením nabízejí optimální účinnost a spolehlivost.

VÁLEC A PÍST

Lehký hliníkový válec je vybaven otvorem 95 mm a novým lehkým kovaným pístem typu kované Konig. To je dokonale sladěno se spalovací komorou s vysokým tlakem, což vede k velmi malému kmitání hmoty. Zatímco kompresní poměr se zvýšil z 11,7: 1 na 12,75, vibrace se výrazně snížily, což dále zvyšuje kontrolu a pohodlí jezdce.

KANÁLKY

Klikové skříně jsou navrženy tak, aby umístily uspořádání hřídelí a vnitřky motoru v nejlepší možné poloze a soustředily hmotnosti pro lehký pocit při manipulaci. Vysokotlaké tlakové lití má za následek tenkou, ale spolehlivou tloušťku stěny a udržení hmotnosti na minimu.

289 999 Kč

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM449.9 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ95 mm
ZDVIH63.4 mm
STARTÉRElektrický startér
PŘEVODOVKA6stupňová
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Magura
EMSKeihin EMS
CO2 EMISSIONS86


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUCentrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s vazbou
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)300 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PŘEDNÍ BRZDAKotoučová brzda
ZADNÍ BRZDAKotoučová brzda
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY260 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY220 mm
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA360 mm
VÝŠKA SEDADLA950 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)9 l
SUCHÁ HMOTNOST108.3 kg
289 999 Kč