FE 350

PROGRES ENDURA

FE 350 je známý svou všestranností ve všech typech terénu. S novým odlehčeným podvozkem a vylepšeným všestranným výkonem má 450 konkurenčních poměrů výkonu a hmotnosti při zachování lehkého a obratného pocitu 250. Již preferovanou volbou pro ty, kteří chtějí dokonalou rovnováhu mezi hmotností a výkonem, nový model 2020 kombinuje prvotřídní odpružení WP, inovativní elektroniku a pohodlnou novou ergonomii, spolu s řadou dalších inovativních vylepšení, díky nimž je FE 350 na špičce, když je jízda těžká.

MOTOR

Pokud jde o všestrannost, DOHC 350 cc motor je na špičkové úrovni. Tím, že sdílí většinu své architektury s motorem nalezeným v modelu FE 250, nabízí FE 350 jemnou rovnováhu mezi 450 konkurenční silou a lehkou manipulací 250.

HLAVA VÁLCE

Nový odlitek s postranním výstupem chladicí kapaliny dává hlavě válce nové uspořádání a úsporu hmotnosti 200 g. Interně má rozvržení DOHC také nové vačkové hřídele s optimalizovaným časováním a prstovými sledovači potaženými DLC s nízkým třením. Lehké titanové ventily - přívod 36,3 mm a výfuk 29,1 mm - nový kryt hlavy válce, zapalovací svíčka a konektor zapalovací svíčky pomáhají poskytovat optimální výkon.

VÁLEC A PÍST

Díky nové architektuře chlazení a pístu s lehkým kovaným přemostěným pístem typu 88 je válcový vrt s vnitřním průměrem 88 mm vylepšen, aby poskytoval mimořádnou sílu. Tyto aktualizace mají také za následek nižší oscilační hmotnosti, vyšší otáčky a velmi široké výkonové pásmo. Koruna pístu je také optimalizována tak, aby dokonale zapadla do spalovací komory s vysokým tlakem a společně s novým těsněním hlavy válců se zvyšuje kompresní poměr z 12,3: 1 na 13,5: 1.

KLIKOVÁ HŘÍDEL

Kliková hřídel byla vylepšen, aby se zvýšila celková spolehlivost a zaručily dlouhé servisní intervaly 135 hodin. To bylo umožněno novým ložiskem pouzdra typu na ojnici a dvěma silovými ložiskovými pouzdry na ložisku ojnice. Kromě toho je do skříně motoru integrována nová dodávka oleje do hlavního ložiska.

284 999 Kč

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM349.7 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ88 mm
ZDVIH57.5 mm
STARTÉRElektrický startér
PŘEVODOVKA6stupňová
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Magura
EMSKeihin EMS
CO2 EMISSIONS89


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUCentrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s vazbou
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)300 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PŘEDNÍ BRZDAKotoučová brzda
ZADNÍ BRZDAKotoučová brzda
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY260 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY220 mm
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA360 mm
VÝŠKA SEDADLA950 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)9 l
SUCHÁ HMOTNOST106.8 kg
284 999 Kč