701 ENDURO 2023

PERFEKTNÍ KOMBINACE

Všestranné 701 Enduro nezná hranic, je neuvěřitelně zdatné v městském prostředí a skutečně vyniká ve svém oblíbeném terénu. Model 701 Enduro, inspirovaný stroji, které vyhrály enduro mistrovství světa a jsou vyrobeny pokročilými technickými technikami. Je vybavena nejmodernější elektronikou prostě poskytuje bezkonkurenční možnoti.


     KONFIGURÁTOR

Vybavte si motocykl dle vlastních představ a pošlete nám konfiguraci mailem na husqvarna@racetool.cz. Připravíme pro Vás nabídku na míru přímo dle Vašich představ.


Přesně navrženo

Rám

Lehký příhradový rám je vyroben z trubkových dílů z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny, byl vyvinut tak, aby zajistil přesnou ovladatelnost a dodal jezdci úplnou důvěru. Rám s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.

Podsedlový rám s nádrží

Inovativní využití zadní palivové nádrže jako hlavní strukturální části podsedlového rámu zachovává nízkou hmotnost a zjednodušuje konstrukci.

Přední vidlice WP

Ke snadnější jízdě v náročném terénu přispívá upside-down vidlice WP XPLOR 48. Vidlice modelu 701 ENDURO s rozdělenou funkcí tlumení stlačení a odskoku byla původně vyvinuta společností WP pro enduro modely. Je vybavena pružinami v obou nohách, ale vyznačuje se oddělenými funkcemi každé nohy vidlice: tlumení stlačení se odehrává na levé straně, zatímco tlumení odskoku na pravé straně. Tyto dvě funkce se vzájemně nijak negativně neovlivňují. Tlumení tak lze nastavit pomocí otočných prvků na obou nohách vidlice, přičemž k dispozici je po 30 krocích nastavení.

Zadní tlumič WP

Tlumič WP XPLOR je ke kyvné vidlici připojen pomocí přepákování. To zajišťuje progresivní charakter odpružení a vynikající odolnost proti propružení na doraz. Je plně seřiditelný, včetně vysokorychlostního a nízkorychlostního stlačení, což umožňuje přesné nastavení tlumiče pro jakékoliv podmínky a preference jezdce.

Mistrovské dílo

Motor

Kapalinou chlazený jednoválcový motor s objemem 690 cm3 v nabízí silné zrychlení od těch nejnižších otáček i ochotu k vytáčení a kultivovaný chod.

Vynikající maximální výkon 55 kW (74 k) při 8 000 ot./min a točivý moment 73,5 Nm při 6500 ot./min. nenechávají jezdce na pochybách o výkonu zabaleném v této kompaktní jednotce.

Další velkou výhodou – kromě extrémní nízké spotřeby paliva – jsou také dlouhé servisní intervaly 10 000 km a s tím související nízké provozní náklady.

Hlava válce

Lehká a kompaktní hlava válce obsahuje čtyři ventily, jeden vačkový hřídel umístěný nad sacími ventily a sekundární vyvažovací hřídel poháněný rozvodovým řetězem. Sací ventily jsou ovládány jednoramennými vahadly a výfukové ventily pak dvouramennými vahadly.

Ride-by-wire

Model Husqvarna 701 ENDEURO je vybaven elektronickým plynem, který pomocí elektronických snímačů převádí pohyby plynové rukojeti a aktivuje škrticí klapky. Tím se výrazně zlepšuje odezva a vedle pohodlnější jízdy řidič získá také lepší kontrolu nad dávkováním plynu.

Převodovka

Sametová 6rychlostní převodovka s funkcí Quickshifter+ umožňuje rychlejší změny převodových stupňů bez použití spojky při jízdě pod plynem nebo v zatáčkách. To přispívá nejen k lepší kontrole nad strojem, protože jezdec má po celou dobu řídítka pevně v rukou, ale také ke zvýšení trakce zadního kola.

Dokonalá kontrola

Kola

Černé ráfky D.I.D vyrobené z vysoce pevné hliníkové slitiny dodávají modelu 701 Enduro agresivní a moderní vzhled. Terénní schopnosti modelu 701 Enduro jsou podtrženy průměrem 21" předního a 18" zadního kola.

Jizdní režimy

Pomocí přepínače umístěného na řídítkách lze sbadno nastavit výkonovou charakteristiku motoru prostřednictvím dvou jedinečných jízdních režimů.

Režim 1 nabízí sportovní odezvu na plyn a citlivou kontrolu trakce v zatáčkách, omezuje prokluz kol na minimum pro optimální jízdní výkon na ulici.

Režim 2 poskytuje plynulou odezvu na plyn s kontrolou trakce v terénu, což umožňuje prokluz kol a zvedání předního kola pro použití v terénu bez omezení výkonu. Novinkou pro rok 2021 je funkce offroad ABS také integrována do režimu 2. V režimu offroad funguje ABS pouze na předním kole. Jezdec pak může zastavit zadní kolo pro lepší ovládání v terénu a snížená aktivace ABS na předním kole pomáhá účinně zpomalit na volném povrchu.

Brzdy

Nejnovější technologie ABS od společnosti Bosch je kombinována s vysoce výkonnými brzdami od společnosti Brembo: dvoupístkový plovoucí třmen a kotouč vpředu, stejně jako jednopístkový třmen a kotouč vzadu (průměr 300 a 240 mm) . Nejnovější technologie ABS od společnosti Bosch zaručuje maximální bezpečnost a celkovou jistotu. Pro pokročilejší jezdce může být plně deaktivována.

Kontrola Trakce

Systém kontroly trakce citlivý na úhel náklonu sleduje otáčky zadního kola a okamžitě (během milisekund) reaguje, pokud je rychlost otáčení zadního kola nepřiměřená jízdní situaci. Systém pracuje snížením výkonu motoru plynulým a sotva postřehnutelným zásahem do škrticí klapky, dokud se prokluz nesníží na optimální míru pro zvolený jízdní režim a aktuální úhel náklonu. Pro jezdce, kteří hledají plnou kontrolu nad svým motocyklem, lze také kontrolu trakce vypnout .

Technologie a komfort

JÍZDA PLNĚ POD KONTROLOU

Podvozek

Příhradový rám je vyroben z kvalitní chrom-molybdenové oceli s různou tloušťkou stěny. Rám modelu 701 s touto vyváženou konstrukcí se vyznačuje vysokou torzní tuhostí, která zajišťuje maximální ovladatelnost. Větší poddajnost v podélném směru pak pomáhá pohlcovat energii rázů od kol, čímž přispívá k ještě lepšímu odpružení a snižuje únavu jezdce.
Ergonomicky je navržen tak, aby spojoval tělo jezdce s motocyklem, zajišťoval tak dokonalou harmonii mezi člověkem a strojem a zároveň umožňoval úplnou kontrolu ve všech jízdních situacích.

Spojka

Spojku APTC (Adler Power Torque Clutch) od společnosti Adler lze ovládat s minimálním úsilím. Při prudkém zrychlení maximalizuje přilnavost zadního kola a také zabraňuje nestabilitě zadního kola při agresivním podřazování a při prudkém brzdění v zatáčkách. Jezdec tak má maximální kontrolu a perfektní řazení.

PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ

CNC OBRÁBĚNÉ Brýle vidlice

Vysoce pevné CNC obráběné brýle zajišťují pevné upnutí vidlice a přesné ovládání.

Kompatibilita s A2 licencí

Se specifickou mapou motoru A2, která omezuje výkon na 30 kW, je model 701 Enduro vhodný pro držitele licence A2, kteří se chtějí stát skutečnými světovými cestovateli.

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM692.7 cm³
VÝKON V KW55 kW
KROUTICÍ MOMENT 73.5 Nm
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ105 mm
ZDVIH80 mm
STARTÉRElektrický startér
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
PŘEVODOVKA6stupňová
CHLAZENÍKapalinové chlazení
SPOJKATřecí spojka APTC(TM), hydraulicky spínaná
EMSKeihin EMS s RBW, dvojité zapalování
CO2 EMISSIONS99 g/km
Spotřeba paliva4,21 l/100 km


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový ocelový mřížový rám, obalovaný práškem
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍWP XPLOR with Pro-Lever linkage
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)250 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)250 mm
PŘEDNÍ BRZDADvoupístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
ZADNÍ BRZDAJednopístkový plovoucí brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
ABSDvoukanálové ABS Bosch 9.1 MP (včetně ABS pro zatáčení a režimu Supermoto, vypojitelné)
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ62.3 °
SVĚTLÁ VÝŠKA270 mm
VÝŠKA SEDADLA920 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)13 l
SUCHÁ HMOTNOST147 kg