KTM 450 RALLY

DESERT DOMINATOR

KTM has dominated the Dakar Rally since 2001. To keep the edge, a new factory race bike was unveiled at the 2018 Dakar Rally. Since then, the same overall design, layout and features have been available to non-factory riders with serious Dakar, rally raid and cross-country rally ambitions.

MOTOR A VÝFUK

Z hlediska rychlosti a agility při jízdě v terénu jsou podstatné nízká hmotnost a vysoký výkon, ale v extrémním prostředí rallye a závodění v poušti záleží i na odolnosti a spolehlivosti. Nová pohonná jednotka proto spojuje závodní výkon s mimořádnou spolehlivostí.

PODVOZEK

Vzhledem k rychlostem, požadavkům a dynamice při závodech v nejextrémnějších terénních závodech světa na dlouhé vzdálenosti musí podvozek tohoto stroje nabízet mnohem více než jen agilní ovládání. Musí si poradit s nepředvídatelnými okolnostmi, musí mít kapacitu pro dostatečné množství paliva, nástrojů, vody a vybavení, aby při závodech v terénu na dlouhé vzdálenosti obstál.

ERGONOMIE A KOMFORT

V tak extrémním sportu, jako je tento, si jezdec nemůže dovolit žádné kompromisy ve svobodě pohybu nebo ovládání motocyklu, a to v žádném typu terénu, se kterým se může setkat. Zadáním proto bylo vytvořit motocykl s výjimečně atletickým designem, který bude umožňoval obrovský rozsah pohybu za všech okolností, ale který zároveň bude dostatečně komfortní, aby se mohl jezdec soustředit na dlouhý závod.

KAPOTÁŽ A GRAFIKA

Kapotáž modelu 2019 KTM 450 RALLY REPLICA proto jezdci nabízí maximální svobodu pohybu i v extrémních závodních situacích, dobrou ochranu proti větru a nižší turbulence kolem helmy tak, aby se jezdec mohl plně soustředit na jízdu v tempu. Komfortní posez a snadný přístup ke všem potřebným informacím a vybavení, aniž by bylo nutné odvracet pohled od trasy před sebou. Zásadní důležitost mělo snížení hmotnosti, zvýšení agility a zachování hmotnosti kolem středu motocyklu a co možná nejnižší těžiště.

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM449.3 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ95 mm
ZDVIH63.4 mm
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
PŘEVODOVKA6stupňová
CHLAZENÍKapalinové chlazení
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka, hydraulicky spínaná
CO2 EMISSIONS83 g/km


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)305 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
ŘETĚZ5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ62.5 °
VÝŠKA SEDADLA960 mm
SUCHÁ HMOTNOST139 kg