KTM 790 DUKE L 2023

KTM 790 DUKE je přesný jako chirurgický skalpel. Díky svižnosti, kterou lze očekávat od jednoválce, kombinované s vysokým výkonem dvouválce brázdí model KTM 790 DUKE silnice s dokonalou přesností. KTM 790 DUKE je vybaven paralelním dvouválcem LC8c se zdvihovým objemem 799 cm3, který je nejkompaktnějším motorem v dané třídě. Ten je umístěn v jednom z nejlehčích rámů. Tento model je tak pekelně rychlý naprosto všude, zvláště v zatáčkách.

JAKO OSTRÁ BŘITVA

Pro začínající jezdce hledající něco trochu ostřejšího než ostatní jsme vyvinuli KTM 790 DUKE L. Neudělej chybu – je každým coulem jako skalpel, jak napovídá jeho jméno. Motor je vyladěn tak, aby nabízel úctyhodných 70 kW (95 k) a 86 Nm, s možností snížení výkonu na 35 kW (44 k) a 74 Nm pro splnění podmínek řidičského oprávnění skupiny A2. Na podvozku nebyly provedeny žádné změny, a proto i dál poskytuje ostrou přesnost, kterou očekáváš od stroje DUKE střední třídy. KTM 790 DUKE L je také možno vybavit stejným rychlořazením Quickshifter+, možnostmi konektivity a asistenčními systémy nové generace jako plnohodnotný KTM 890 DUKE, což z něj dělá opravdovou silniční zbraň. Už tak působivý výčet funkcí doplňují pokročilý systém elektronického plynu, TFT displej a konfigurovatelné jízdní režimy.

MOTOR A VÝFUK

V útrobách stroje KTM 790 DUKE L se ukrývá kompaktní paralelní dvouválec se zdvihovým objemem 799 cm3, který se jen třese, aby mohl vyrazit do horského průsmyku nebo na okruh. Vyznačuje se mimořádnou účinností a vysokým výkonem i točivým momentem. Tento motor je lehkonohým bojovníkem, se kterým je třeba počítat.

PODVOZEK

Za svou agilitu vděčí KTM 790 DUKE L především obratnosti lehkého podvozku. Hlavním faktorem zajišťujícím konstrukční pevnost, dynamiku a agilitu je kompaktní paralelní dvouválec. Za jízdními výkony, jaké dosud žádný DUKE nenabídl, však stojí také trubkový ocelový rám, inovativní litý hliníkový pomocný rám a kyvná vidlice, špičková kola, brzdy a odpružení od WP.

ERGONOMIE A KOMFORT

Model KTM 790 DUKE L je navržen tak, aby nabízel sebejistou a povzbuzující jízdu širokému spektru potenciálních jezdců. Jeho elegantní kapotáž umožňuje volnost pohybu, která je nutná pro chirurgicky přesné a dynamické řízení. Přitom stále nabízí bohaté možnosti nastavení pro optimální komfort – bez ohledu na zkušenosti jezdce.

KAPOTÁŽ A GRAFIKA

Přikrčený agresivní postoj modelu KTM 790 DUKE L zastraší každého, kdo mu zkříží cestu. Přebírá některé designové prvky z modelu KTM 1290 SUPER DUKE R – nejnápadněji jeho jedinečnou přední masku. Výrazné ostré linie a kompaktní proporce 11/13 jsou zvýrazněny charakteristickou grafikou KTM, která tě nenechá na pochybách, že má za cíl podmanit si silnici.

SOFTWARE A ELEKTRONIKA

Model KTM 790 DUKE L je možná na první pohled samý sval, ale standardně je vybaven i několika skutečně inteligentními prvky. Přísun výkonu 78 kW (105 k) a točivého momentu 87 Nm je efektivně řízen pokročilou elektronikou a jízdními asistenty nové generace. I když budeš při jízdě koketovat s překonáním limitů, oporou ti bude kombinace softwaru a elektroniky od KTM – nejpokročilejších ve světě motocyklů. Snadno si tak budeš moci zvolit úroveň a míru asistence, aby byla tvá jízda co nejzábavnější. Ty se jen musíš soustředit na silnici před sebou – a pevně se držet.

PŘÍSLUŠENSTVÍ A ZAVAZADLA

Pro model KTM 790 DUKE L je k dispozici celá řada dílů KTM PowerParts a možností pro přepravu zavazadel. Proveď estetické změny, které pozvednou jízdní zážitky a budou lépe odrážet tvůj osobní postoj, vylaď si funkce podle svých potřeb a uprav si výkon tak, aby dokonale vyhovoval tvému individuálnímu jízdnímu stylu. Ať se vydáš kamkoli a bez ohledu na to, zda rád projíždíš zatáčky naplno či nikoli, sortiment KTM PowerParts ti zajistí maximální podporu!

214 900 Kč
Skladem

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM799 cm³
VÝKON V KW70 kW
KROUTICÍ MOMENT86 Nm
DRUH KONSTRUKCE2válcový 4dobý řadový twin
VRTÁNÍ88 mm
ZDVIH65.7 mm
STARTÉRElektrický startér
MAZÁNÍNucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
PŘEVODOVKA6stupňová
CHLAZENÍKapalinové chlazení
SPOJKAPASC™ spojka proti kmitání, mechanicky ovládaná
EMSBosch EMS s RBW
CO2 EMISSIONS106 g/km
SPOTŘEBA PALIVA4.4 l/100 km


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUChrom-molybdenový ocelový rám využívající motor jako zátěžový prvek, obalovaný práškem
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP obrácený Ø 43 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s nastavovačem zatížení
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)140 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)150 mm
PŘEDNÍ BRZDA2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
ZADNÍ BRZDAJednopístkový plovoucí brzdový třmen, brzdový kotouč
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY300 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY240 mm
ABSBosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and super moto mode, disengageable)
ŘETĚZ520 X-Ring
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ66 °
SVĚTLÁ VÝŠKA186 mm
VÝŠKA SEDADLA825 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)14 l
SUCHÁ HMOTNOST169 kg
214 900 Kč
Skladem