KTM 125 DUKE 2022 - akce
KTM 125 DUKE je sice základním modelem této řady, ale rozhodně to není žádná hračka. Je postaven stejně jako větší stroje – a dává to najevo. Tenhle městský bojovník s LED světlometem a TFT displejem se rozhodně nedrží zpátky. Čtyřtaktní jednoválec se systémem vstřikování paliva a 6stupňová převodovka nabízejí prvotřídní výkon a nízkou spotřebu paliva, abys mohl dojet ještě dál.
![]() | KONFIGURÁTOR |
Vybavte si motocykl dle vlastních představ a pošlete nám konfiguraci mailem na ktm@racetool.cz. Připravíme pro Vás nabídku na míru přímo dle Vašich představ.
MOTOR A VÝFUK
Výkon kategorie A1
Motor
Díky svému motoru nabízí KTM 125 DUKE nejen vysoký točivý moment a působivé zrychlení, ale také ctí dobré mravy při každodenním používání a má velmi nízkou spotřebu paliva. Lehký a kompaktní motor poskytuje úctyhodný výkon 11 kW (15 k). Zásluhou důmyslného systému sání a skvělého systému vstřikování paliva je model KTM 125 DUKE připraven vtrhnout na silnice i na okruh.

Výkon a točivý moment
Motocykl, který je tak kompaktní a hbitý jako tento, si zaslouží dostatečnou dávku energie. S výkonem 11 kW (15 k) je přímo na limitní hranici třídy A1 řidičského oprávnění a je tak nejsportovnější verzí pro jezdce třídy A1. Díky důmyslnému systému sání a výfuku, tělesu škrticí klapky 33 mm a skvělému systému vstřikování paliva je tento super stroj připraven nechat zbytek městského provozu za sebou, když pořádně otočíš zápěstím.

Hlava válce
Přesně jako model KTM 1290 SUPER DUKE R i model KTM 125 DUKE má čtyři ventily v hlavě válce ovládané dvěma vačkovými hřídeli a ultra tvrdými zdvihátky s nauhličeným povrchem. Výsledkem je spolehlivost a dlouhá životnost motoru, jehož výkon je jako z jiného světa.

Vstřikování
Vyspělá konstrukce motoru, špičková elektronika vstřikování a 6stupňová převodovka s úzkým rozsahem převodových poměrů pomáhají modelu KTM 125 DUKE dosáhnout působivého výkonu, ale také extrémně nízké spotřeby paliva. Díky řízenému katalyzátoru tak současně vytváří jen minimum emisí, i když tomu budeš pořádně topit.

Oprávnění pro třídu A1
Model KTM 125 DUKE splňuje všechny požadavky kladené na řidičské oprávnění třídy A1 a díky svému vysokému poměru výkonu a hmotnosti je jednou z nejdynamičtějších možností pro nové jezdce.

Odvážné vrčení
Lehký výfukový systém modelu KTM 125 DUKE zaujme špičkovým zpracováním. Skládá se ze sběrače, středového dílu a tlumiče. Tříkomorový tlumič je umístěn blízko těžiště motocyklu, což přispívá k lepší stabilitě a ovladatelnosti, avšak neubírá nic z okamžitě dostupného výkonu. A taky to vypadá pořádně naštvaně.

PODVOZEK
Závodní odpružení
Vidlice upside-down
Model KTM 125 DUKE je standardně vybaven ultra lehkou a vysoce výkonnou upside-down vidlicí od WP. Kromě technologie s otevřenou patronou a perfektním výkonem v extrémních situacích tyto vidlice zaujmou také krásným designem a snadnou údržbou. Jsou proto ideální volbou pro jakékoli použití, od uvolněné jízdy po řežbu na uzavřeném okruhu a samozřejmě cokoli mezi tím.

Tlumič
Díky pružině s progresivním chodem 150 mm model KTM 125 DUKE obstojí všude, kam ho pošleš. Předpětí je nastavitelné, takže můžeš počítat s dobře vyváženým odpružením, ať se vydáš na jízdu sám nebo ve dvou, se zavazadly nebo bez nich, na silnici nebo v terénu. Volba je na tobě.

Profi kola
Kola
Lehká a stabilní oranžově lakovaná závodní 17" kola z lehkých slitin ti pomohou přenést výkon na silnici. Jsou osazena 110 mm širokou pneumatikou vpředu a působivou 150 mm širokou pneumatikou vzadu. Na prémiových pneumatikách s profi parametry bude KTM 125 DUKE doslova přilepený k silnici. Nabízejí výjimečnou přilnavost za sucha i za mokra a také mimořádnou odolnost, kterou ocení i jezdci, kteří pneumatiky nešetří a často jezdí na limitu.

Vysoký brzdný výkon
Brzdy
Špičkový brzdový systém BYBRE pracuje v dokonalé harmonii s vyspělým systémem ABS a poskytuje jezdci v každé situaci vysoký a skvěle dávkovatelný brzdný výkon. KTM 125 DUKE využívá 300mm kotouč vpředu a 230mm kotouč vzadu. Poskytuje proto prvotřídní brzdný výkon, takže už víš, co to znamená, když se řekne: „S ostrými brzdami budeš rychlejší!“

Dlouhý dojezd
Palivová nádrž
Ladně tvarovaná palivová nádrž o objemu 10,5 l u modelu 125 Duke poskytuje jezdci nejenom dokonalý kontakt s koleny, ale také dojezd více než 300 km, i při nesmlouvané jízdě, a to díky hospodárnému motoru.

KAPOTÁŽ A GRAFIKA
Ryzí styl
Design
Nejprve si všimneš LED světlometu. Agresivní přídě. Dravého postoje. Když přijdeš blíže, ucítíš jeho ocelovou palivovou nádrž a řadu kvalitních litých dílů. Nakonec si uvědomíš, že standardy designu a výroby tohoto motocyklu byly stanoveny nesmírně vysoko. KTM 125 DUKE stejně jako jeho větší bratr KTM 1290 SUPER DUKE R vypadá jako obnažená naštvaná a nezkrocená BESTIE.

Přístrojová deska
Model KTM 125 DUKE má vše, co odlišuje skutečný motocykl KTM od ostatních: od vysoce kvalitních součástí podvozku po multifunkční kokpit, který ti také poskytuje aktuální údaje o spotřebě paliva a zbývajícím dojezdu. Rozsáhlý sortiment KTM PowerParts ti poskytuje možnost dodat motocyklu svůj osobitý styl.

SOFTWARE A ELEKTRONIKA
ABS
Dvoukanálové ABS značky BOSCH je u modelu KTM 125 DUKE součástí standardní výbavy. Zajišťuje lepší kontrolu a vyšší bezpečnost.

Technické parametry
Motor | |
ZDVIHOVÝ OBJEM | 125 cm³ |
VÝKON V KW | 11 kW |
KROUTICÍ MOMENT | 12 Nm |
DRUH KONSTRUKCE | 1válcový, 4dobý motor |
VRTÁNÍ | 58 mm |
ZDVIH | 47.2 mm |
STARTÉR | Elektrický startér |
MAZÁNÍ | Mokrá jímka |
PŘEVODOVKA | 6stupňová |
CHLAZENÍ | Kapalinové chlazení |
SPOJKA | Vícekotoučová mokrá spojka, mechanicky spínaná |
EMS | Bosch EMS |
CO2 EMISSIONS | 56 g/km |
SPOTŘEBA PALIVA | 2.42 l/100 km |
| |
PROVEDENÍ RÁMU | Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX 43 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | WP APEX Monoshock |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) | 142 mm |
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) | 150 mm |
PŘEDNÍ BRZDA | Čtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen, brzdový kotouč |
ZADNÍ BRZDA | Jednopístkový plovoucí brzdový třmen, brzdový kotouč |
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY | 300 mm |
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY | 230 mm |
ABS | Bosch 9.1 MB Two Channel ABS (Supermoto ABS) |
ŘETĚZ | 520 X-Ring |
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ | 65 ° |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 175 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 830 mm |
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) | 13.4 l |
SUCHÁ HMOTNOST | 139 kg |