TE 250i 2020

REVOLUČNÍ DVOUTAKT

Nový TE 250i má jednoduchou údržbu díky 2dobému zdvihu a díky elektronickému vstřikování paliva je ještě jednodušší. To znamená, že palivo je nastaveno automaticky, což eliminuje potřebu výměn tryskání, zatímco 2-taktní olej je čerpán nezávisle v regulovaných poměrech, což eliminuje potřebu předem promíchat palivo. Ať už jedete v různých nadmořských výškách, v různých terénech nebo měnících se teplotách, vstřikování paliva zajišťuje vždy dokonale kontrolované dodávky energie. Díky dalším vylepšením motoru, rámu, karoserie a odpružení je tento hbitý lehký manipulátor inteligentní volbou pro dobytí nejnáročnějšího terénu.

MOTOR

Pravděpodobně nejlepší kombinace síly a hmotnosti je motor TE 250i dlouhodobým favoritem s endurovými jezdci. Zatímco technologický pokrok znamená, že TE 250i má průkopnický systém vstřikování paliva, zůstává motorem s nízkou údržbou. Kromě toho má motor TE 250i pokročilou konstrukci s uspořádáním hřídelí přesně umístěných pro větší centralizaci hmoty, vyrovnávací hřídel kompenzující vibrace a dvojitý ventil řízený výkonový ventil pro plynulejší dodávku energie.

VÁLEC

Válcový otvor 66,4 mm v TE 250i je vybaven výkonným ventilovým systémem s dvojitým ventilem, který poskytuje hladký a regulovaný výkon v celém rozsahu otáček. Načasování výfukových kanálů bylo vylepšeno kombinací optimalizovaného, nastavitelného pohonu výkonového ventilu. Válec má také dvě vstupní polohy v zadní části válce, kde je namontována dvojice vstřikovačů paliva. Tím je zajištěno účinné spalování vedoucí ke snížení spotřeby paliva a emisí.

KANÁLKY

Vytlačené klikové skříně na motoru TE 250i jsou navrženy pro minimální hmotnost a mají tenkostěnnou konstrukci. Pro centralizaci hmoty bylo uspořádání hřídele přesně umístěno, aby využilo oscilační hmoty v ideálním těžišti. Hřídel vyrovnávače je také specificky integrována, což zajišťuje kompaktní design. Kromě toho nové pouzdro vodního čerpadla zlepšuje chlazení optimalizací průtoku chladicí kapaliny.

VÝFUK

Záhlaví potrubí na modelu TE 250i, které je navrženo speciálně pomocí inovativního procesu 3D návrhu, nabízí další vylepšení v geometrii a výkonu. To umožňuje zlepšenou světlou výšku, zatímco vlnitý povrch zajišťuje, že trubka sběrače je odolná vůči nárazu na stopu. Tlumič hluku je také vybaven novou hliníkovou montážní konzolou, novými vnitřky a méně hustým obalovým materiálem pro lepší tlumení hluku a úsporu hmotnosti.

262 999 Kč

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM249 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 2dobý motor
VRTÁNÍ66.4 mm
ZDVIH72 mm
STARTÉRElektrický startér
PŘEVODOVKA6stupňová
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Magura
EMSContinental EMS
CO2 EMISSIONS59


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUCentrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s vazbou
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)300 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PŘEDNÍ BRZDAKotoučová brzda
ZADNÍ BRZDAKotoučová brzda
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY260 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY220 mm
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA360 mm
VÝŠKA SEDADLA950 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)8.5 l
SUCHÁ HMOTNOST105.2 kg
262 999 Kč