FE 250

PRECIZNOST ENDURA

FE 250 je nejmenší čtyřdobý pohon v sestavě enduro, což také znamená, že je nejlehčí. S řadou nových funkcí a vylepšení vyzařuje model 2020 v náročném technickém terénu a poskytuje krouticí moment, enduro-specifický 4-taktní výkon, když ho nejvíce potřebujete. FE 250 je navržen a smontován pomocí prémiových komponentů, včetně odpružení WP, volitelných map motorů a hydraulické spojky Magura. FE 250 je kompletní kolekce nepřekonatelné kvality, výkonu a spolehlivosti.

MOTOR

Motor FE 250 je zkonstruován tak, aby byl výkonný, lehký a kompaktní a do roku 2020 činí další pokrokový krok vpřed. Se všemi hlavními součástmi a uspořádáním hřídelí, které jsou opět pečlivě umístěny, aby se centralizovala hmota, se zachovají jeho známé vynikající vlastnosti a ovladatelnost. Díky inovativním výrobním procesům a konstrukci váží motor pouze 27,6 kg a zajišťuje plynulé dodávání točivého momentu, díky čemuž je FE 250 přístupný jak pro profesionály, tak pro amatéry.

HLAVA VÁLCE

Hlava válce je vybavena pokročilou technologií zaměřenou na snižování hmotnosti a tažení: od povrchu s nízkým třením, na kterém se otáčejí nové vačkové hřídele s dvojitými hlavami, až po čtyři lehké titanové ventily (sací 32,5 mm, výfuk 26,5 mm), které jsou ovládány pomocí DLC (kosočtverec jako uhlíkové) potahovače prstů. Nové vačkové hřídele mají také revidované načasování, které dále zvyšuje výkon a schopnost reagovat.

VÁLEC A PÍST

Válec je převzat z úspěšného modelu motokrosů FC 250 a má stejný otvor 78 mm. To také ubytuje kovaný přemostěný píst-typ typu, profesionálně navržený z vysoce pevného hliníku. To vše vede k vynikajícímu výkonu a spolehlivosti. Nové těsnění válce i nové těsnění hlavy válců také zvyšují kompresní poměr z 12,8: 1 na 13,8: 1, což zvyšuje výkon.

VÝFUK

Výfukový systém je odborně navržen tak, aby poskytoval špičkový výkon při nejnižší možné hmotnosti. Sběrná trubka je navržena a vyrobena ze dvou kusů, aby byla co nejkompaktnější. Vyznačuje se také novou spojovací polohou, která umožňuje její odstranění, aniž by bylo nutné vyjmout zadní nárazník. Další inovace umožňují kratší a kompaktnější tlumič hluku bez zvýšení hladiny hluku. Komponenta je vyrobena z lehkého hliníku a je stylově zakončena novým povlakem, který zdůrazňuje její prvotřídní kvalitu.

278 099 Kč

Technické parametry

Motor

ZDVIHOVÝ OBJEM249.9 cm³
DRUH KONSTRUKCE1válcový, 4dobý motor
VRTÁNÍ78 mm
ZDVIH52.3 mm
STARTÉRElektrický startér
PŘEVODOVKA6stupňová
SPOJKAVícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Magura
EMSKeihin EMS
CO2 EMISSIONS80


PODVOZEK

PROVEDENÍ RÁMUCentrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍWP-USD Xplor 48
ZADNÍ ODPRUŽENÍPružná vzpěra WP s vazbou
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)300 mm
ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)300 mm
PŘEDNÍ BRZDAKotoučová brzda
ZADNÍ BRZDAKotoučová brzda
PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY260 mm
PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY220 mm
ŘETĚZX-Ring 5/8 x 1/4"
ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ63.5 °
SVĚTLÁ VÝŠKA360 mm
VÝŠKA SEDADLA950 mm
KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)9 l
SUCHÁ HMOTNOST105.5 kg
278 099 Kč